Benvidos

viernes, marzo 09, 2007

Meme Literario: Follas Novas

Agora lévase coller un libro, abrilo pola 123 e copiar no blogue o que di. Dín que é unha maneira de incentivala lectura. Por probar...

A min chegoumea nova por pomba de correos dunha posteadora e estou dándolle escobazo a canto libro atopo por diante. Este é un anaco de Follas Novas de Rosalia, en concreto da vella que estaba xorda. Na miña edición aparece na 123...

"Y antramentras
Qu'esto dí, vais'arrimando
Ô Iume moy compangueira
C'os outros probes, e fura
Por antr'eles, por antrelas.

[p. 183]

Brinca por riba d'o cego,
E que queiras, que non queiras,
Sempre tembrando de frio
E orda como un-ha pedra,
Segun di, n'o mellor sitio
Con moita homildá se senta
E arrima un mando de lume
Pr'ond'ela está.
—¡Ey, miña vella!
Mire qu'hay mais que vostede
Aquí: ¡que comenenceira
Parece!... —lle di outro probe
C'un-ha cara de desteta
Nenos.
—¿Cómo di, meu fillo?
(Sorrindo reprica ela
Sentándose mais a gusto)
Eu de calquera maneira
M'amaño; qu'asi n'o ceo
M'amañe el Señor ...
—¡Bah! seica
Quer facer mofa d'a ente...
¡Poche! c'o
uncras d'a vella!
Mesmo parece un espeto.
—¿Si quero un neto ña prenda?
Si m'o desen inda pode
Que pouco a pouco o bebera,
Pois teño moita sediña,
E fame, e frio...
—¡Rabéa!"

No hay comentarios: