Benvidos

martes, marzo 10, 2009

BUSCO: amante galego-falante

Trátase dunha iniciativa da universidade de Vigo para promocionalo galego. Cando lin o panfleto que traía na man a miña compañeira de piso recordoume ó artigo dos besos con língua de Sechu Sende e ós deseñadores gráficos de "yopongocondon.com". No de Sechu Sende acertei, a idea orixinal é súa... co dos deseñadores... non sei, pero parecense moito (amarelo,rosa e negro con tipografías e recursos moi actuais).

O panfleto parecese a un anuncio deses moitos que colgan nos paneis das facultades de "busco compañeiro de piso", pero un pouco mais elaborado:

"Acabo de chegar do extranxeiro e quero aprender galego. Busco unha relación comunicativa, libre e sen prexuizos. O meu alcume e amantegalegofalante."

dalleuso.com
Resposta da Leitugunha:

"Elíxeme! e prométoche: noites enteiras dándolle a língua, amenceres húmidos e xantares co mellor polbo do mundo. Bicazos forasteiro..." nunha montaxe con fondo amarelo seguindo mais ou menos a estética dos panfletos e con música dos meus vacalouriñas, que merecen ser escoitados!!

En fin, que eu xa me fixen amante, a ver se me mandan a camiseta, que é moi chula!

No hay comentarios: